Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 17. tammikuuta 2012

Muutos

   Uutta oppien, värejä lisäten....
 

Viikonloppuna 14.-15.1. olin oppimassa lisää shiatsua ja voi miten matka omaan itseen jatkuukaan mielenkiintoisena. Niin paljon kantaa mukanaan kehossaan ja niin mahdottoman pitkä ja hyvä muistikin tuolla keholla on.. Sitä Ihmetellen, kohti uutta "elämää".

MUTTA mikä onkaan mahtavampaa kuin muuttaa tuota maailmaa, pala kerrallaan, väri kerrallaan, värittää sielu ja oma itse, sen jokainen kolo juuri niillä riemukkailla väreillä joita sinne tarjotaan.


Olen tunnistanut jo kauan sen, mikä olisi parempi minulle ja mitä tarvitsen, mutta aina sysännyt sen sivuun ja ajatellut, etten nyt voi kun aina on joku hyvä syy.... työ, koti, perhe, sukulaiset, ystävät, väsy, kiire, pimeä, talvi.... lista on loputon.
NYT SEN aika on tullut. IHANAA!!!! Voisin varmaan sitä nimittää uhmaiäksi (taas kerran). Tilaa juuri minulle, minä olen tärkeä, minä tarvitsen iloa ja rakkautta, minäkin haluan elää omaa elämääni, kulkea omaa polkuani, kunnioittaa itseäni ja arvostaa minua juuri sellaisena kuin olen.

Tämä ei tarkoita sitä että se olisi joiltain pois, veikkaanpa että päin vastoin - Rakkautta, Välittämistä ja Jaksamista riittää vielä enemmän , kun en annakaan kaikkea energiaani toisille vaan pidän ne itselläni ja "pökkään" vaan muidenkin energiat liikkeelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti