Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Kuka oikein olen ollut ja olen nyt?


Etsin jokaisesta päivästä voimia jaksaa jatkaa ja iloa. Haluaisin elää onnellisena.
Minulla ei ole  suuria  vaatimuksia  itseäni  kohtaan ...enää.
Olen huono piilottamaan ilmeitäni...eli naamasta näkee mitä ajattelen ;) 

Olen itkenyt toisten ihmisten pahuutta. Järjestänyt vaatteeni värijärjestykseen. Muokannut maailmaa minua varten. Voisinko muokata minua maailmaa/ elämää varten?

Opettelen elämää, elämällä katumatta tekojani, muistelematta kaikkea kurjaa tai vähemmän kivaa. Tosin, hyvät ja huonot jaksot tulevat ja menevät elämässä...
Vähennän stressiä, nauran ja itken. Nautin äänistä ympärillä...
Paras ääni on hiljaisuus, sateen tauoton ropina, ukkonen, tuuli.... luonnon äänet ja energiat.

Syksy on ystäväni, talvi kaverini, kevät tuttava ja kesä toveri.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti