Sivun näyttöjä yhteensä

maanantai 16. lokakuuta 2017

Haaveiluja

Aikaa on vierähtänyt tovi kiireisenä yrittäjänaisena.

Olin jo yhtä postausta aloittanut, saamatta sitä valmiiksi syyskuussa. Nyt kuitenkin on viikon syysloma lasten kanssa.

Suuri määrä asioita hoidettavana, organisointia ja sitä haaveilua. Voisiko sanoa, tilauksen valmistelua maailmankaikkeudelle. Sanotaanhan viisaissa sanoissa, henkisissä säännöissä kuin vetovoiman laissakin, että saat sen minkä pyydät, ennemmin tai myöhemmin - ajankohtaa et voi valita, mutta toivo, usko ja luota!

Ai mistäkö haaveilen....
Laajemmasta liiketoiminnasta, vapauden jatkumisesta omassa työssä, onnellisuudesta ja yhdessäolosta perheen kanssa, terveydestä ja hyvinvointitapahtumien jakamisesta erilaisten ihmisten kanssa.

Ilokseni saan olla mukana erilaisissa ryhmissä. Uskon, että kaikella on tarkoituksensa. Keijunkuun asiakkaat ja minä olemme oma ryhmämme, perinteiset jäsenkorjaajat ja minä, luontaishoitajat ja minä, energiahoitajat ja  minä, kätilöt ja minä, perheeni ja minä, lapsuudenystäväni ja minä, samanhenkiset ihmiset keitä on annettu elämääni ja minä.... ja niin edelleen.... välillä nuo ryhmien rajat rikkoutuvat ihanasti -
luontaishoitajat ja vyöhyketerapeutit ovatkin niin ystäviä, samanhenkisiä kuin liikekolleegoita kuin jäsenkorjaajia. Kätilö, ystävä, samanhenkinen yrittävä heimonainen on myös monessa ryhmässä.

Uskon lujasti, että saan vielä järjestää tapahtumia ja kohdata paljon uusiakin ihmisiä sekä erilaisia ryhmiä.

Haaveilen myös hienosta hetkestä vajaan vuoden päästä, kun perinteisen jäsenkorjauksen opinnot tulevat valmiiksi. Kolmen ja puolen vuoden uurastus tulee valmiiksi ja hienoja oppeja reppuun mukaan kanssakulkijoiden avuksi.
 

Voi miten rikasta elämä onkaan

Kesään on mahtunut paljon mielenkiintoisia ja mieleenpainuvia hetkiä ja Keijunkuussakin tapahtuu monenlaista.
Koulutuksia, uusia tuotekokeiluja, ja erilaisia pikkukursseja ja koulutuksia olen saanut pitää. Hoitopiste Keijunkuussa on mm. Gua Sha koulutuksia, Vauvahieronta kursseja ja Rentoutusta. Intoa ja oppia olen saanut mm. Hyvinvointiluennoista ja LR Health & Beautyn koulutuksista.
Nyt lokakuussa pääsin testaamaan aivan huikean ihanaa kasvonaamiota Turun koulutusviikonloppuna ja kerron siitä vielä tällä viikolla lisää.

                                         Gua Sha (joulukuussa seuraava koulutus)
Vauvahierontaa, löydätkö nukkuvat pienet :)

Intoa ja oppia Paula Heinoselta Tampereen luennolta, minä ja noin 1000 muuta


Paljon on tapahtunut viimeisten vuosien aikana, huomenna Hoitopiste Keijunkuu täyttää 4 vuotta. Nelivuotias kuopukseni....

Voin myöntää kaipaavani synnytyksen hoitoa, haasteita kätilötyössä, sitä heimonaisten yhteenkuuluvuutta kätilöyhteisössä - johon en enää pääse samalla tavalla kuin kuuluessani konkreettisesti työyhteisöön.
Nautin suunnattomasti hetkistä, kun hoitolassani saan kohdata äitejä ja vauvoja. Tehdään leikkimielisesti käsivaa'alla painoarvioita, jotka ilokseni edelleen ovat olleet melkoisen hyviä arvioita. Perätilavauvojakin on bongattu ja äitejä ohjeistettu.
On myös ollut ihana olla se "käpy" jonka maailmaan saattamia lapsosia tulee vastaan ...

Ilolla vastaanotan kuitenkin uusia juttuja ja niitä on vielä tähän syksyyn tulossa. Toivon ja uskon Keijunkuun kasvavan ja löytävän monimuotoisia toimintatapoja.

Synttäripäivää odotellen ja palataan pian tuotebloggauksen kanssa.

Hyvää Yötä kultaiset, haaveilkaa ja muistakaa uskoa - mitä ikinä se sitten onkaan mihin uskotte, mutta uskokaa....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti