Sivun näyttöjä yhteensä

lauantai 5. tammikuuta 2013

Uutta oppien



 Pyysin minulle korttia, viestiä. Sain tälläisen kortin, jossa sanotaan näin:

Anna itsellesi lupa vastaanottaa. Hyväksy muiden rakastava huolenpito. Vastaanota ilman syyllisyyttä ja anteeksi pyyntöjä.

Olin todella otettu, ja nämä sanat koskettivat minua kovasti. Olen taas uuden edessä ja opin uutta matkalla itseeni. Koen nämä sanat siten, että olen siirtymässä opiskelussanikin terapeuttisiin opintoihin, niin nyt minua valmistellaan siihen.

 Usein sitä on kaikkein ankarin itselleen ja on ihana huomata, että minäkin voin vastaanottaa ja hyväksyä itseeni kohdistuvaa huolenpitoa. 
 Tässä tulen taas siihen, mitä haluaisin tulevaisuudessa tehdä. Kohdistaa hoitojani erityisesti äideille, ja niille jotka päivittäin huolehtivat muista ja unohtavat itsensä. 

 Minulla on LUPA !

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti