Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Kiitollisena otan vastaan ja nöyränä kuuntelen viestiä

  Joskus tuudittautuu ajatukseen, että kaikki on hyvin ja sitten keho viestittääkin jotain muuta. Se palauttaa ajatukset siihen tärkeinpään.

" ei niin pahaa etteikö jotain hyvääkin"

 Kiitollisena otan siis kehoni viestit vastaan, upeaa että ihminen on niin hienosti rakennettu, jotta saamme kuunnella sitä viestiä nöyränä joka meille annetaan. Minulle viesti oli ilmeisestikin se että ei pidä olla välinpitämätön itseään kohtaan tai tuudittautua siihen että voi paremmin ja voi olla huoltamatta itseään. En myöskään saa kantaa toisten murheita omassa repussani, siihen ei voimani riitä.

 Valtava nöyryys ja kunnioitus tuolle viestille ja kiitos - minun on vaan valittava toisin ja huomattava miten tärkeä olen juuri itselleni ja omille tarpeilleni. Muistutus myöskin, että älä murehdi eilistä äläkä huomista. Ole tänään ja nyt tässä.
 


'Sata kertaa päivässä muistutan itseäni siitä,että sisäinen ja ulkoinen elämäni riippuu muiden ihmisten,elävien ja kuolleiden,saavutuksista ja että minun täytyy ponnistella voidakseni antaa yhtä paljon kuin itse olen saanut ja saan edelleen' - Albert Einstein

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti